Safedirekt
Lukk
Kundvagnen är tom

Subtotal: SEK 0,-

Kundnöjdhet

Safedirekt brinner för att leverera kvalitet till våra kunder, varje gång. För oss på Safedirekt är det oerhört viktigt att våra kunder är nöja med det arbete vi utför. Hela vägen från beställning till leverans. Vårt mål är att din kundupplevelse ska vara så bra att du kan tänka dig att rekommendera oss till andra. För att säkerställa att vi levererar efter våra egna krav, tar vi kontinuerliga tester på våra kunders nöjdhet. Safedirekt har standardiserat sina analyser och använder Net Promoter Score (NPS). NPS är en erkänd metod som används av företag som Apple, Telenor, IKEA, eBay och många andra. Kunden får frågor om oss, och svarar sedan på en skala mellan 0-10. Beroende på vad kunden svarar, placeras kunden i en av tre olika kategorier. Se modellen nedan.

SAFEDIREKT NPS® pr. 05/19 = 42

Våra kunder är väldigt nöjda, viktat genomsnitt är vid 9,26!

Varför svarade du som du gjorde?

"Snabb leverans" - "Pris och säkerhet" - "Fraktfri" - "Mycket bra service" - "Lätt" - "Trovärdigt" - "Lätt att få goda svar" - "Kundtjänst" - "Leveransförmåga" – ”Produkter som jag kan rekommendera "- Bra service och snabb leverans" - "Säker online butik (https: //)" - "Service var bra och frakt var gratis och snabbt" - "Mycket bra tillgång till frågor och hjälp" - "Snygg, välfungerande produkt, smart lösning att kunna häkta av dörr "

 

 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke